A mitjans de març i a principis d’abril d’aquest any, des
d’ICV-EUiA a Nou Barris denunciàvem els “nyaps” de les obres al metro de Virrei
Amat: havien desaparegut les escales mecàniques previstes (accés de Pi i Molist/Fabra i Puig) i la distancia entre els vagons i
l’andana impedeix accedir-hi a les persones que van amb cadira de rodes,
cotxets d’infants o tenen dificultats de mobilitat.
Els governs de CiU, a Barcelona i a la Generalitat, tenen
la responsabilitat de solucionar el problema, però la seva resposta, a la Comissió de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament
de Barcelona, és que no faran res perquè és una “inversió
inassumible”.
CiU va retallar el projecte original, acceptà una obra que no s’ha fet be i no els importa deixar inaccessible l’estació de Virrei Amat a una part del veïnat de Nou Barris.
Al cap i a la fi, les seves veritables prioritats són perdonar el deute de Spanair (25 milions), reformar els carrers amb comerç de luxe, construir un port pels iots de luxe, subvencionar el circuit de Fórmula-1 de Montmeló (16 milions) i els espectacles esportius pels privilegiats (campionats, regates, equitació...).
http://coalicioicveuianoubarris.blogspot.com.es/2013/04/metro-virrei-amat-el-nyap-de-les-obres.html
CiU va retallar el projecte original, acceptà una obra que no s’ha fet be i no els importa deixar inaccessible l’estació de Virrei Amat a una part del veïnat de Nou Barris.
Al cap i a la fi, les seves veritables prioritats són perdonar el deute de Spanair (25 milions), reformar els carrers amb comerç de luxe, construir un port pels iots de luxe, subvencionar el circuit de Fórmula-1 de Montmeló (16 milions) i els espectacles esportius pels privilegiats (campionats, regates, equitació...).
http://coalicioicveuianoubarris.blogspot.com.es/2013/04/metro-virrei-amat-el-nyap-de-les-obres.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario